Zamówienia telefoniczne - 17 2275 777 (Pn-Pt 8:00 - 16:00) Wysyłka już od 16,90 zł

Podziękowania dla Gości Komunijnych

Nowości w Podziękowania dla Gości Komunijnych

Świecznik drewniany na komunię z nadrukiem - Światło wiary
Czekolada z własną etykietą na komunię - Słodki poczęstunek
Czekolada z własną etykietą - Opłatek
Czekolada z własną etykietą - Opłatek
Pendrive dla chłopca na I Komunię Św. z grawerem (32GB) - Umocniony wiarą
Aniołek z grawerunkiem podziękowań komunijnych - Dla Chrzestnego

Podziękowania dla Gości Komunijnych

FAQ - pytania i odpowiedzi


Czy jest możliwa wysyłka za pobraniem?

Tak. Oczywiście można zapłacić za pobraniem.


Czy jest możliwość dokonania zmiany tekstu na danym produkcie?

Przed wykonaniem danego tekstu czy wzoru można dokonać każdej zmiany. Każdą modyfikację opisz w polu: Uwagi do projektu.


Czy jest możliwość otrzymania projektu przed realizacją zamówienia?

Tak, ale nie do każdego produktu. Najczęściej wysyłamy projekty do akceptacji, które są wykonane indywidulanie dla klienta.


Czy jest możliwość przesłania własnego projektu?

Oczywiście, że tak. Własne projekty, zdjęcia lub loga wraz z numerem zamówienia prosimy o przesyłanie na adres: bok@grupaeprezenty.pl


Czy jest możliwość wysyłki za granicę?

Wysyłamy paczki do każdego kraju na świecie. Jeśli chcesz, abyśmy wysłali paczkę za granicę – zaznacz to w koszyku składając zamówienie.


Czy jest możliwość zwrotu personalizowanego prezentu?

Nie. Personalizowane prezenty nie podlegają zwrotowi.


Czy tekst na produkcie jest cenie?

Tak. Niezależnie od metody personalizacji produktu - grawer, haft czy nadruk jest wliczony w cenę.


Czy w polach do personalizacji wpisuje się imię w mianowniku, czy odmienione?

Wypełniając imiona do personalizacji masz dowolność. Graficy zawsze dostosują formę, czcionkę i rozmiar imienia stosownie do wzoru.


Czy wykonanie projektu jest dodatkowo płatne?

Wykonanie projektu oraz pierwsza poprawka jest bezpłatna. Natomiast każda kolejna modyfikacja kosztuje 39 zł.


Jak dokonać zapłaty, jeśli nie zostałem przekierowany ze strony do płatności?

W razie problemów z dokonaniem płatności prosimy o opłacenie zamówienia tradycyjnym przelewem. Potrzebne dane sklepu do przelewu: nazwa, adres oraz nr konta bankowego znajdziesz w zakładce Kontakt z nami.


Jak mogę złożyć reklamację?

Aby złożyć reklamację, możesz skontaktować się z nami telefonicznie 17 2275 777 lub wysłać wiadomość e-mail: bok@grupaeprezenty.pl


Jaki jest czas dostawy za granicę?

W krajach UE czas dostawy to około dwa tygodnie. UWAGA: W okresie wzmożonej pracy tj. czas świąt Bożego Narodzenia, termin dostarczenia przesyłek ulega wydłużeniu.


Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Wszystkie zamówienia realizujemy do 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty, jeśli nie wybrano opcji zapłaty przy odbiorze. Jeśli wybrałeś opłatę zamówienia przy odbiorze zamówienie realizujemy od razu.


Jaki jest koszt wysyłki za granicę?

Koszt wysyłki za granicę wynosi około 100 zł. W razie rosnących kosztów, gdy np. paczka jest większa, cięższa itd. Biuro Obsługi Klienta zawsze kontaktuje się z klientem.


Software by P.K.
Loading...

Trwa ładowanie ...
Proszę zaczekaj chwilę :)